- Notícies
- Qui som?
- Gusam s.a.
- Òrgans rectors
- Funcionament orgànic
- Model de gestió
- Informació econòmica
- Comptes anuals 2022
- Comptes anuals 2021
- Comptes anuals 2020
- Comptes anuals 2019
- Comptes anuals 2018
- Comptes anuals 2017
- Comptes anuals 2016
- Comptes anuals 2015
- Comptes anuals 2014
- Comptes anuals 2013
- Comptes anuals 2012
- Comptes anuals 2011
- Comptes anuals 2010
- Comptes anuals 2009
- Comptes anuals 2008
- Comptes anuals 2007
- Comptes anuals 2006
- Projectes i Serveis
- Ofertes de Treball
- Perfil del contractant
- Seu Electrònica
- Contacta
- Intranet
Ofertes de treball Deixalleria
CONVOCATÒRIA PEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ TEMPORAL D’UN PEÓ DE DEIXALLERIA DE L’EMPRESA MUNICIPAL GUSAM, SA, I CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL.
Aquesta convocatòria regula el procés de selecció per a la contractació temporal d'un peó de deixalleria i la constitució d'una borsa de treball.
Finalització del termini per presentar sol·licituds (20/04/2023 a les 23:59h)
COMPOSICIÓ DE LA COMISSIÓ DE SELECCIÓ:
- Presidenta: Maria Ballester Jiménez, Gerent.
- Vocal: Joan Josep Salvà Riera, Cap del servei de Deixalleria.
- Secretària: Marta Encuentra Pubia, Cap de Recursos humans.
- Vocal suplent: Tècnic/a de GUSAM, S.A.
Més informació:
Descripció del lloc de treball: Peó de deixalleria de GUSAM. SA.
Nombre de places convocades: 1
Grup de classificació: E
Contracte: Temporal per reforç d'estiu.
Període de prova: 1 mes.
Les funcions a desenvolupar són les indicades en la descripció de llocs de treball de GUSAM, S.A., peó de deixalleria:
- Manteniment de les zones enjardinades.
- Netejar l’entorn exterior més proper.
- Desballestar residus per separar materials.
- Classificar bé els residus, netejant els contenidors d’impropietats.
- Assessorar i ajudar els usuaris a depositar els residus.
- Vetllar per la correcta actuació dels usuaris.
- Manteniment i reparació de les instal·lacions.
- Evitar desbordaments i vessaments.
- Transvasament de materials a granel en contenidors agrupats.
REQUISITS
Les persones aspirants reuneixin les condicions següents:
- Tenir la nacionalitat de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors.
- Estar en possessió del certificat d’escolaritat o en el cas d’aspirants estrangers/s, del certificat equivalent.
- No haver estat persona condemnada per cap delicte contra la llibertat i indemnitat sexual. No constar en el registre de delictes sexuals.
- No estar inhabilitat/da ni separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública.
- Posseir la capacitat funcional necessària per a realitzar l’acompliment de les tasques pròpies del lloc de treball.
- Domini de la llengua catalana. Poder acreditar el certificat A2 de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent. Les persones aspirants hauran de lliurar, dins el termini de presentació de sol·licituds, un dels documents següents:
- Document que acrediti el coneixement del català dins l'ensenyament obligatori, cosa que resulta de la certificació que s'ha cursat de manera oficial a Catalunya la susdita matèria en l'ensenyament obligatori i s'ha obtingut el títol que correspon després de l'any 1992. Aquest certificat l'expedeix qualsevol Institut d'educació secundària públic, en la forma que determina la Direcció General d'Ordenació i Innovació Educativa.
- Fotocòpia confrontada de la documentació acreditativa d'estar en possessió del certificat A2 de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.
Les persones aspirants que no acreditin documentalment aquests coneixements de llengua catalana, hauran de superar una prova específica de nivell A2, amb caràcter obligatori i eliminatori.
Per realitzar aquestes proves, la Comissió de selecció comptarà amb l’assessorament de persones tècniques especialitzades en normalització lingüística.
Els requisits esmentats no seran puntuables.
Consulteu aquí les bases reguladores.