GUSAM s.a. aposta per optimitzar l'accés a la documentació dels Consells d'Administració.

En la voluntat d'optimitzar el funcionament institucional de la societat municipal, s’ha posat en marxa un sistema intern de comunicació que a partir de la pàgina web de recent remodelació, posarà  a disposició dels consellers i conselleres de la societat la documentació relativa als assumptes que s’hagin de tractar als consells d’administració d’una forma més àgil i ràpida. Aquesta pàgina web serà l‘eina d’accés al sistema mitjançant la utilització de claus de pas personalitzades que garantiran tant la seguretat com la confidencialitat de tota la informació.

L'eina també s'utilitzarà en els treballs en què hi hagin d’intervenir diverses persones de forma conjunta. La facilitat per interrelacionar-se en xarxa permetrà que diversos projectes, com per exemple el que fa referència al seguiment del conveni urbanístic del sector B5 Rial dels Ruals. En aquest cas, tot els membres que composen la comissió poden accedir simultaniament al conjunt de documentació de les diferents reunions,  en el moment que ho consideren més convenient. 

Aquesta ha estat una decidida aposta en l'interès d'obrir un nou camí, més modern i de referència en l'accessibilitat i consulta de tota la documentació que es facilita de cara a la presa de decisions doncs permet disposar d'una forma ordenada i classificada la documentació projecte a projecte.

Per últim, però no per això menys important, l’estalvi en la reducció de les impressions en suport paper que venien realitzant-se fins el moment, incidiran positivament en un model d’empresa implicada en la defensa activa d’accions mediambientalment sostenibles.

Divendres, 22 Octubre, 2010 - 20:57
Error al visualitzar la imatge